fredag 3 juli 2009

Festival på altanen.

Sitter på altanen och stickar på min sjal. Hör tyvärr bara svagt ljud från Depeche Modes konsert på Arvikafestivalen.I går kväll och förrut när Bob Hund spelade så hördes det riktigt bra. Det finns olika sidor av festivalen , men jag tycker att det är rätt häftigt med ett så stort arrangemang i vår lilla stad. Och kul att kolla på allt folk är det.

Min första semestervecka börjar närma sig sitt slut och en bättre början kunde jag ju inte ha haft. Det har varit sol och bad varje dag. Nu verkar ju vädret bli lite sämre men då kan man ju få en massa annat gjort!

Nu har de dragit upp ljudet på festivalen och jag hör alldeles utmärkt.


Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Dä va´grejer kan jag tala om!! DM alltså....
Tack för barnvakten!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hejsvejs...mysig blogg!!

kram millan