lördag 7 februari 2015

Skidor igen

Nu har jag köpt nya skidor. Tog premiärturen igår och det kändes riktigt bra. Kände mig inte riktigt pigg i början på veckan och med tanke på att alla barn på jobbet har varit sjuka så trodde jag att det var min tur. Vilade och tog det lugnt några dagar och det blev inte mer av det. Åkte 11 km igår och mådde bättre efteråt. Är så glad att jag har kommit dit att jag mår dåligt av att inte träna. Problemet nu är ju istället att jag vill träna så mycket olika pass förutom skidor och löpning. Försöker få till 3-4 konditionspass och 2-3styrkepass i veckan. Ibland funkar det ibland inte. Prioriterar verkligen träningen nu och har blivit bättre på att sålla och inte ha så många måsten.

2 kommentarer:

Livskraft sa...

Så härligt med en skidtur.
Tack för tänkvärda ord<3 på min blogg

Kram Karro

Grodmamman sa...

Lycka till i helgen!
Kram