söndag 13 april 2014

Söndag kväll

Har haft svårt få ner ord på pränt under en tid. Har egentligen haft mycket att skriva om men det har inte blivit så.
Båda barnen har fyllt år och vi har haft kalas. Är så nöjd över att jag har de barn jag har och att de klarar sig bra hittills i livet. Nu är de 15 och 17 och nya möjligheter och svårigheter kommer med åren.
Idag har jag varit på en utbildningsträff med Forever living där jag börjat som återförsäljare. Vi säljer aloe verabaserade produkter. Vi hade en bra eftermiddag då vi jobbade med våra målbilder. Det är en svag punkt jag har, att drömma och sätta upp mål. Jag kan sätta upp ett mål men sen kommer jag liksom inte dit och känslan är jaha det blev som det brukar. Har svårt att tro mig själv om att klara av saker. Idag jobbade vi med att klippa ut bilder och texter och klistra upp vår målbild. Jag tyckte det var jättesvårt till en början, men hittade sen en del bilder och kunde även se då att det fattades vissa bilder som är viktiga i mitt liv. Det var en nyttig övning för mig, sånt som jag vet att det är bra men det blir liksom inte av att man gör det ensam hemma. Fick en kick av det och vill ju sätta igång att bygga upp min verksamhet. Hitta en struktur och mitt sätt att jobba.

1 kommentar:

Lotta sa...

Åh, jag känner igen mig i det du skriver! Det här med mål har alltid varit svårt för mig med, som om jag inte vågar satsa ifall jag skulle misslyckas. Jättesvårt att komma ur det, men så klart inte omöjligt. Jag önskar dig en riktigt glad påsk!