lördag 20 oktober 2012

Regnig lördag

Idag har det regnat precis hela dagen, men det har inte stört mig, jag har grejat inne istället.
Började dagen med ett spinningpass följt av ett corepass, jobbigt  men skönt efteråt. Handlade lite på vägen hem.
Sen har jag tvättat,
plockat in tvätt,
lagat en god pastasås med lax som dottern hade recept på,
bakat matbröd,
diskat,
läst en stund,
plockat igenom några kassar med loppissaker.
Känner mig nöjd med dagen och det jag inte har gjort idag, det gör jag en annan dag!
Nu sätter jag mig vid TVn.

Ha en bra lördagkväll!

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Duktig du är med träningen!
Kram

mitt liv som jag sa...

Härligt med spinning, tror minsann jag ska börja med det igen. Lät sim en alldeles lagom lördag tycker jag =). Ha en fortsatt bra helg! Kram Jennifer