lördag 1 januari 2011

Nytt år!

Det var längesen jag bloggade nu. Varken tiden eller lusten har funnits. Nu kommer iaf lite bilder från sonens rum. Han har fått i ordning mer efter att bilderna togs.
Här är ena hörnet. Det är byggt runt nån form av ventilation och innanför blev det då ett litet utrymme att ha som "garderob". Där har han nu trådbackar med spel bla. Vi har inte gjort nåt i hans gamla rum än så han har fått tid på sig att bo in sig. Nu börjar han komma iordning och vet vad han vill flytta med upp.

Här är ett annat hörn med en ny byrå som passade precis. Det är verkligen rejäl och sväljer bra mycket saker. Ovanpå finns plats för det sonen tycker är allra roligast att greja med; lego.



Även sängen är ny och passar precis mellan dessa strävor som går ner från takstolarna. Vi har en son som är helnöjd med sitt nya rum och vi tycker också att det blev väldigt bra.
Det andra rummet är inte riktigt klart än, men ju har vi julledigt. Det ska bli så skönt när det blir klart så vi kan flytta i ordning. Just nu känns hela huset upp och ner.
Vi har haft en bra jul med släkt, mat klappar och allt som hör till. Jag har varit ledig några extra dagar, skönt.
Nyår firade vi med goda vänner, god mat och dryck. Idag fyller mannen 50 år. Förstår inte hur han kan vara så gammal när jag bara är 25 :) Vi väntar dock med kalaset till i morgon. Nu sitter jag med datorn i knät och resten av familjen ser på Die hard. Bra avslutning på nyårsdagen.



3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Fint han har fått det!
Låter som att ni haft bra helger!
Önskar dig ett riktigt bra 2011!
Kram

♥ Pia... sa...

Snyggt hörredu.. äntligen:).. har du det gött?.. en go fortsättning önskar jag dej och kalasa på du.. dä ä inte var da det fylls jämnt.. kram från den soliga sidan...
pia

Ullan sa...

Gott Nytt År!
Va fint det blir. Jag förstår att han (ni) är nöjd. Jag gillar tapeten. Kram Ullan