onsdag 19 januari 2011

Jippi!

Äntligen fungerar internet på min dator!!! Nu ska jag bara få tillbaka allt som jag har säkerhetskopierat på en extern hårddisk. Vet inte riktigt hur jag ska fixa det. Är det någon som har ett bra tips så mottages det tacksamt.

Imorgon ska jag börja plugga. Just nu ser jag fram emot det med skräckblandad förtjusning. Vet riktigt vad som väntar men jag hoppas att det kommer att bli bra.

I morgon kommer vi nog att slänga ut granen också. Ja vi har den kvar. Det är den finaste granen vi nånsin har haft tror jag och den barrar inte. Men nu är det väl hög tid att kasta ut den.

Min ambition att motionera en halvtimme om dagen går riktigt bra. Oftast blir det promenader men idag blev det ca 7 km längdskidor. Hårda isiga spår, så det var inte så kul, lite läskigt i nerförsbackarna faktiskt.

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Lycka till med läsandet!
Då har vi samma ambition när det gäller motionen. Än så länge blir det promenader, men jag hoppas att det ska bli joggingrundor längre fram. Ibland kan jag faktiskt längta efter att ta på joggingskorna och ta en runda, men just nu är det stor risk för skador så det får vänta ett tag till.
Kram

♥ Pia... sa...

Heja heja.. det var minsann inte dåligt..längskidorna menar jag då..och jaa grana med:).. lycka till i morn..

Anonym sa...

Hua hua det förstår jag, att det var otäckt i nedförsbackarna med hårda spår... :-( Tycker det är svårt att hinna ut i spåren.. so far varken längd eller utför och nu töar det ju... suck.. får bättra mig i vinter för det är ju jättekul ju....