lördag 23 oktober 2010

Framåt.

Vi tillbringar nu all tid som går uppe på vinden. Vi har gjort ganska mycket och idag har vi faktiskt börjat tapetsera sonens rum. Inte riktigt hälften hann vi med idag. Fortsätter i morgon så får vi se hur långt vi hinner. Det är en hel del kvar som ska målas, element och lister ska upp mm. Vi börjar se slutet på det och det känns otroligt skönt. Det ska bli SÅ skönt att bara få vara nån stund emellanåt. På höstlovet blir det en tur till IKEA. Sonen ska ha en ny sängram och byrå bl a. Och så får vi ju ett helt nytt rum som nog blir lite av ett pysselrum. Där vet jag inte hur jag ska möblera än. Nu ska jag titta in till er alla, det har varit dåligt med det på slutet.

Ha en bra kväll!

6 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vad skönt att börja se slutet av vindsprojektet!
Härligt det låter med ett pysselrum också.
Ju mer jag ser stövlarna, ju säkrare blir jag på att jag ska behålla båda två!:)
Kram

Pillargontanten sa...

Du såg inlägget om Bloggträff hoppas jag, det vore jättekul om du kunde komma :O)

♥ Pia... sa...

Halloj så där på kvällskvisten..har nyss varit ute med Selman och frös nästan in med en gång..Kallt så det förslår..snabbt in till brasan och tv!!..en paus och så snab kik ..såg att du gjort ett inlägg..kul. Härligt att det går framåt.. här står det lite stil men det visste jag att det skulle göra lite då och då. Nej nu börjar filmen igen..sooooo long syns till måndan... kram..Pia

Ullan sa...

Nej, det blir lite dåligt med snack. Ja vi hann se en hel del.
Och du har ju hunnit en del. Bra jobbat. Nu börjar det roliga för dej med inredning av vinden:)
Kram Ullan

Kerstin sa...

Hur gick det med tapetbiten då??

villan vid vilan sa...

Tack!!!!!!!!! Kul med husprojekt...det har varit dåligt med det ett tag här nu...ett badrum står dock på önskelistan......Lycka till med allt!!!!