måndag 7 september 2009

Jobbigt!

I kväll har jag varit på ett bodystep pass. Det var väldigt längesen jag var det, så det var svårt och fruktansvärt svettigt. Men jag känner mej jättenöjd nu efteråt. Har börjat komma igång så smått med träningen igen och hoppas nu kunna hålla i det.
Mitt äta rätt och motionera projekt kom liksom av sig nånstans efter vägen. Just nu är jag inte riktigt motiverad att ta ordentligt tag i mitt ätande, men vi är iaf tre stycken på jobbet som inte ska äta godis från 1 september fram till jul. Det har ju redan gått en vecka och det har gått jättebra.

Nu blir det en tekopp och en stunds mys i soffan.

6 kommentarer:

Vera sa...

Bra jobbat!! Har träningsvärk i magen.....av all hostande. Är själv inne på vecka 4 utan godis!! Tycker jag är jätteduktig. See you in the morning.
Kram Malin

Grodmamman sa...

Bra jobbat! Lycka till i fortsättningen!:)
Jag försöker också träna, men denna veckan blir det svårt att få tid till det.
Kram

Sara sa...

Va härligt att komma i gång igen!
Själv orkar jag röra på mig mindre och mindre, men det är ju inte så konstigt! ;)

♥ Fyra årstider sa...

Hej
Jag blir så jätte glad över dina ord!! tack så mycket. Du får tänka att jag med har det rörigt här hemma..massor av skräp..men jag visar inte det. Tror att jag vet hur jag ska göra få fina bilder *ler*. Jag är lika normal som alla andra. Vi bråkar, skriker och har det jobbigt ibland men det har jag valt bort på min blogg. Jag vill lyfta det som ger energi..och det är jätte kul att jag berör.
Kram Lotta

ullrika sa...

va duktig du är! själv längtar jag till en träningslokal men det går inte att få ihop med dom arbetstider jag/vi har. eftersom inget ställe i min stad har barnpassning heller. och att köpa dyrt kort för att möjligen kunna gå en eller max två gånger i veckan om jag är tur känns som helt bortslarvade pengar. får satsa på vardagsmotion istället!

promenader på landet sa...

Vad duktig du är som tränar och vad gott det låter med en testund i soffan! Kram Maria